MPaR'03 - artykuł nr 42
Analiza poziomu zadowolenia klientów firm ubezpieczeniowych
Alicja Wolny
Streszczenie:
Celem pracy A. Wolny Analiza poziomu zadowolenia klientów firm ubezpieczeniowych jest rozpoznanie preferencji osób wykupujących polisy ubezpieczeniowe. Analiza obejmuje czynniki istotne w:
- podejmowaniu decyzji o wykupie polisy: ubezpieczenie obowiązkowe, ubezpieczenie nieobowiązkowe itd.,
- wyborze zakładu ubezpieczeń,
- wyborze produktu dla ustalonego zakładu ubezpieczeń.
Nota bibliograficzna:
Alicja Wolny. (2003). Analiza poziomu zadowolenia klientów firm ubezpieczeniowych. W: Tadeusz Trzaskalik (red.), Modelowanie Preferencji a Ryzyko '03. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, s. 687-695